تشریفات ترحیم مشهد

برگزاری مراسم ترحیم در مشهد

تشریفات ترحیم مشهد

برگزاری مراسم ترحیم در مشهد

خدمات ترحیم گروه تشریفات بهشت جهت برگزاری مراسم ختم به سه گروه اصلی تقسیم بندی می شوند :

( مراسم تشییع و خاکسپاری بر سر مزار متوفی )

( برگزاری مراسم ترحیم و ختم در مساجد )

( خدمات مجالس ترحیم در منزل و رستوران )

  • ۰
  • ۰

پک پذیرایی ترحیم

پک پذیرایی ترحیم

تماس : 09155156802 از خدمات ترحیم گروه تشریفات بهشت مشهد می توان به پک پذیرایی ترحیم اشاره نمود. پک پذیرایی ترحیم دارای مزیت های بسیاری می باشد که در زیر به شرح آنه می پردازیم...

پک پذیرایی ترحیم

امروزه در برگزاری مراسم ختم , جهت پذیرایی مهمان از پک پذیرایی ترحیم استفاده می نمایند. پکیج مراسم ترحیم یا همان پاکت پذیرایی ترحیم در اندازه های مختلفی وجود دارد مثلا در سایز میوه و آبمیوه و یا سایز حلوا و خرما و شیزینی...

برای بسته مراسم ترحیم می توان از زیپ کیپ مراسم ختم نیز استفاده نمود و یه صورت کاملا بهداشتی و محترمانه از مهمانان پذیرایی به عمل آورد.

حال در زیر به مزایای پک پذیرایی ترحیم اشاره می نماییم :

10 مزیت استفاده از پک پذیرایی ترحیم 

1 - بهداشتی بودن :

 به علت بسته بودن این پک ها می توان بهداشت و نظافت موارد پذیرایی در این بسته ها را تضمین نمود. پرسنل تشریفات بهشت ببا استفاده از مایع ضد عفونی دست های خود را تمیز و سپس با استفاده از دستکش لاتکس موارد پذیرایی مورد نظر شما را داخل پک قرار می دهند. 

از موارد مناسب برای قرار دادن در پک پذیرایی خالی می توان از دو قلم میوه که یکی از آنه موز باشد استفاده کرد. در کنار موز می توان از یک عدد آبمیوه نی دار یا رانی یا شیر کاکائو نیز بهره برد. بعضا برای پذیرایی حلوا و خرما نیز از پک های کوچک استفاده می کنند و در غیر این صورت برای پذیرایی این مورد در دیس باید از چنگال اردو بهره برد.

2 - عدم اسراف : 

به دلیل اینکه تمام اقلام پذیرایی در پک ها قرار داده شده و این پک ها در مکان خروجی مسجد روی یک میز جای داده می شوند کل این پاکت های پذیرایی در اختیار مهمانان قرار می گرند. به صورتی که پس از خروج مهمانان از مکان مراسم , به هر نفر یک عدد پک پذیرایی در اختیار آنان قرار می گیرد . این کار توسط یکی از مهمانداران تشریفاتی که عهده دار این وظیفه می باشد صورت می گیرد. این امر با احترام کامل به مهمانان شما صورت می پذیرد.

3 - مقرون به صرفه بودن :

اگر در زیپ کیپ مراسم ختم از آبمیوه و یا کیک استفاده شود , تشریفات بهشت این دو قلم باقیمانده در مراسم را از شما پس خواهد گرفت و مبلغ آن را از صورتحساب شما کسر خواهد کرد , از این نظر می توان استفاده از پک را بسیار اقتصادی دانست. حتی میتوان پک های پلاستیکی خالی را از شما مرجوع نماییم. 

در این صورت شما می توانید در برگزاری مراسم ترحیم و ختم عزیزانتان هزینه کمتری را صرف نمایید. 

4 - شکیل بودن : 

این پک ها بسیار شکیل و با کلاس بوده و از نظر بهداشتی بسیار متفاوت تر از صورت های دیگر پذیرایی می باشد , به عنوان مثال در مساجد از ظروف و چاقوی عمومی استفاده می شود و در تمام مجالس از همین اقلام استفاده می شود و بهداشت کمتر رعایت می شود مثلا اگر کسی از دستمال کاغذی استفاده کند پس از مصرف , دستمال کثیف خود را درون ظرف قرار می دهد اما اس فاده از این پک ها دیگر مشکلات این چنینی را ندارد.

5 - ماندگاری بیشتر اقلام :

به علت در بسته بودن این طروف ماندگاری اقلام بیشتر خواهد شد . مصلا موز اگر در هوای آزاد قرار گیرد , سیاه رنگ خواهد شد اما قرار دادن میوه ها در پکیج می تواند دوام آنرا بالاتر برده و کیفیت خود را تا رسیدن به دست مهمان حفظ نماید.

 6 - پذیرایی کامل از مهمانان ( کاهش خطا )

چون هر مهمان پس از خروج از مسجد یک پک پذیرایی تحویل می گیرد پس خیالمان از پذیرایی با خطای کمتر راحت خواهد بود چون مطمئن هستیم که تمام مهمانان  پک ها دریافت نموده اند. اما برای پذیرایی در ظروف مسجد احتمال خطای پذیرایی بالاتر خواهد رفت.

7 - مدیریت زمان :

جهت برگزاری مراسم اگر از پک استفاده نماییم می توانیم در زمان کمتری مقدمات برگزاری مجالس را فراهم نماییم و در انتهای مراسم نیازی به جمع آوری ظروف و اقلام پذیرایی و حتی شستشوی ظروف نمی باشد و در آخر مسجد را به خادم تحویل داده و پرسنل تشریفات سریع تر ملزومات را جمع آوری و تحویل صاحبان مراسم می دهند. 

  • ۹۹/۰۳/۱۷
  • مهدی علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی