تشریفات ترحیم مشهد

برگزاری مراسم ترحیم در مشهد

تشریفات ترحیم مشهد

برگزاری مراسم ترحیم در مشهد

خدمات ترحیم گروه تشریفات بهشت جهت برگزاری مراسم ختم به سه گروه اصلی تقسیم بندی می شوند :

( مراسم تشییع و خاکسپاری بر سر مزار متوفی )

( برگزاری مراسم ترحیم و ختم در مساجد )

( خدمات مجالس ترحیم در منزل و رستوران )

  • ۰
  • ۰

شرکت خدمات مجالس ترحیم

جهت برگزاری مراسم ترحیم و ختم در مشهد تماس بگیرید: 38331044 و 09155156802

تشریفات بهشت یک شرکت خدمات مجالس ترحیم در مشهد می باشد که از اولین روز درگذشت متوفی تا مراسم سالگرد به شما یاری می رساند. تشریفات و خدمات مجالس در مشهد...

شرکت تشریفات مجالس ترحیم جهت نظم بخشیدن در برگزاری مراسم ترحیم برای هر مهماندار و پرسنل وظیفه ای را تعریف نموده است و این مسئولیت های فردی را می توان در چند مورد خلاصه نمود:

1- وظایف سرپرست به این گونه تعریف می شود که مسئولیت کلیه امور داخلی مسجد به عهده وی می باشد و وظیفه ی سپردن مسئولیت و پاسخگویی به میهمانان و کارفرما و یا هر عمل دیگر که نیاز به تصمیم گیری جدی دارد می باشد.

2- در هر مراسم یک فرد به عنوان شارژر از سوی سرپرست تشریفات معین می شد و از وظایف او می توان به نصب بنر , قرار دادن تراکت در پوشه ها , رساندن پیام تسلیت به مداح مراسم منظم سازی مجلس اشاره نمود.

3 - پرسنل و مهماندار تشریفات در حین برگزاری مراسم نباید با یکدیگر صحبت کنند و فقط می توانند با سرپرست در ارتباط باشند. در صورتی که صاحبان عزا از پرسنل سئوالی داشته باشند خیلی محترمانه عذرخواهی کرده و بگویید مسئله را با سرپرستمان در میان بگذارید.

4 -دادن تذکر توسط میهمانان به پرسنل جایز می باشد و حتی اگر حق با ما بود نباید به خود اجازه دهیم که با تندی با میهمانان برخورد نماییم.

5 - گوش دادن کامل به صحبت های مهمانان به این نشانه است که به آنها احترام گذاشته و کاملا در خدمت آنها هستیم.

6 - اگر مهمانان در مورد چیزی از ما سوال کرد که از پاسخ آن اطلاعی نداریم نباید بی مورد اظهار نظر کرده بلکه باید موضوع را با سرپرست تشریفات در میان گذاشت.

7 - نحوه برخورد با مهمانان ناراضی به این گونه است که در کمال ادب و احترام و حفظ خونسردی با وی رفتار شود و بلافاصله مورد را با سرپرست در میان بگذاریم.

8 -افزایش سرعت عمل در حین کار به این صورت است که در هنگام حضور در سر کار دقت و سرعت را با هم بکار بگیریم , تند راه بروید ولی هرگز ندوید.

9 - پرسنل حق ندارند تا انتهای برگزای مراسم لباس تشریفات را عوض نمایند.

10 - پرسنل تشریفات باید یک ساعت پیش از آغاز مراسم در مسجد حاضر شوند و با جدیت به کار خود ادامه دهند.


  • ۹۸/۰۱/۰۶
  • مهدی علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی