تشریفات ترحیم مشهد

برگزاری مراسم ترحیم در مشهد

تشریفات ترحیم مشهد

برگزاری مراسم ترحیم در مشهد

خدمات ترحیم گروه تشریفات بهشت جهت برگزاری مراسم ختم به سه گروه اصلی تقسیم بندی می شوند :

( مراسم تشییع و خاکسپاری بر سر مزار متوفی )

( برگزاری مراسم ترحیم و ختم در مساجد )

( خدمات مجالس ترحیم در منزل و رستوران )

  • ۰
  • ۰

آداب رفتن به مراسم ختم

آداب رفتن به مراسم ختم

تشریفات بهشت مشهد برگزارکننده مراسم ختم. تماس بگیرید: 38331044 و 09155156802

 آداب رفتن به مراسم ختم

رفتن به مراسم ختم رسوم و شئونات خاص خود را می طلبد و مهمانداران تشریفات بهشت با رعایت این موارد توانسته اند رضایت و اعتماد صاحبین مجالس را به خود جلب نماین.

 تشریفات مجالس ترحیم مشهد.

گروه تشریفات بهشت با آموزش حرفه ای به پرسنل پذیرایی خود توانسته است به بسیاری از خانواده های شهر مشهد خدمات ترحیم و ختم ارائه نماید.

ضوابط و مقررات فردی جهت حضور پرسنل پذیرایی در مراسم ختم به شرح زیر می باشد:

1 - پرسنل تشریفات بهشت در تمامی مجالس می بایست سر و صورت خود را آراسته نمایند و با نظمی بسیار زیاد در مسجد حاضر شوند.

2 -  این پرسنل باید از لباس های تشریفات استفاده نمایند و در حفظ آن کوشا باشند تا با ظاهری مناسب تر انجام وظیفه نمایند.

3 - پرسنل به هیچ وجه نمی توانند از تلفن همراه خود در حین برگزاری مراسم استفاده نمایند علت این موضوع این است که تمرکز خود را از دست داده و بازدهی شان پایین می آید.

4 - اگر کسالت دارید نباید در اینگونه مراسم شرکت کنید , چون شاید عطسه یا سرفه شما باعث رنجش میهمانان گردد. 

5 -  اگر در مسجد گوشی موبایل یا کیف پول پیدا کردید باید سریعا  آن را تحویل سرپرست تشریفات دهید تا وی آن را به مدیر مسجد تحویل دهد.

6 - پرسنل باید به سرپرست خود احترام گذاشته و از وی حرف شنوی داشته باشند تا مراسم به بهترین شکل برگزار گردد. وظیفه پرسنل مدیریت پرسنل در طی برگزاری مراسم بوده بنا بر این پرسنل باید از وی  اظاعت نمایند.

7 - قبل از شروع پذیرایی دست های خود را بشویید و در حفظ نظافت کوشا باشید , حتی شارژر یا کسی که مسئول تعویض ظروف دست خورده با ظروف تمیز است می تواند از دستکش استفاده نماید.

8 - با برخوردی مناسب و گشاده رویی از میهمانان پذیرایی نمایید و به درخواست میهمانان گوش دهید. به گونه ای رفتار کنید تا میهمانان حس خوبی ئاشته باشند و راحت باشند.

9 - اگر همکارتان احتیاج به کمک داشت وی را یاری نمایید تا حس همکاری بیشتر بین اعضا رشد نماید. اگر همکاران خود را یاری کنید توانسته اید در بهتر و باشکوه تر برگزار کردن مراسم کمک ویؤه ای کرده اید.

10 - قبل از رفتن به مسجد حتما دوش بگیرید و با استفاده از عطر , تن خود را خوشبو کنید.

11 - همیشه سر وقت در مراسم حاضر شوید و با تمام انرژی و تمرکز کافی وظایف خود را انجام دهید , بدین ترتیب کارها از روی ترتیب و نظم خود انجام شده و امور به بهترین نحو انجام می شوند.

12 - کلیه پرسنل تا قبل از اینکه سرپرست اجازه تعویض لباس فرم را صادر نکرده حق ندارند از کار دست کشیده یا لباس فرم خود را تعویض نمایند.

13 - پرسنل نباید در مسجد اقدام به شوخی و خنده نمایند و باید احترام این مکان و نیز صاحبان مراسم ر احفظ نمایند.

  • ۹۹/۰۲/۱۳
  • مهدی علوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی